Двигун встановлений в Ford Focus ST має систему яка постійно підтримує оберти турбини таким чином виключається ефект турбоями. Крім цього, спортивний хетчбек отримав адаптивні амортизатори, електронний диференціал, 6-ступеневу механічну коробку перемикання швидкостей та спеціальни шини Michelin Pilot Sport 4S. Підвіска нового Focus ST занижена на 10 мм, а рульова рейка має власну геометрію з електропідсилювачем. Зі слів голови Ford Performance Europe новий хетчбек наділений характером суперкара, тому його поведінка на дорозі дуже схожа з спортивними моделями.
Під капотом Ford Focus ST, як ми уже і казали, розмістився 280-сильний турбомотор з 420 Нм крутного моменту,доступними вже з 1800 об/хв. Прискорення з 0 до 100 км/год дорівнює 5,9 секунди. Середня витрата пального складає біля 10 літрів на кожні 100 км пробігу. З пакетом Performance можна змінювати налаштування автомобіля в залежності від стилю їзди та дорожніх умов. Прискорення відчувається досить потужним, оскільки тяги вистачає на будь якій передачі.
У салоні хетчбека панує дуже приємна атмосфера якості та спортивний дух заряджених моделей Ford. Інтерєр прикрашають фірмові сидіння Recaro, які були розробленні та адаптовані спеціально для Focus ST та декоративні накладки з алюмінію.
Автомобіль обладнано інформаційно-розважальною системою з 8-дюймовим екраном та підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Серед опцій можна виділити світлодіодні фари, 19-дюймові легкосплавні диски, камеру заднього огляду, адаптивний круїз-контроль, кермо та сидіння з підігрівом, систему екстренного гальмування та утримання автомобіля у смузі руху.
Після детального огляду нового покоління Ford Focus ST здається що німці підняли планку ще на одну сходинку, а це змусить конкурентів докласти максимум зусиль для підготовки власної відповіді…